Time/Bank je platforma, na kateri lahko skupine in posamezniki zbirajo in izmenjujejo čas in znanje/veščine ter pri tem zaobidejo denar kot merilo vrednotenja. Temeljna postavka Time/Bank je, da ima v polju kulture vsakdo kaj prispevati in da je mogoče razviti in vzdrževati alternativno gospodarstvo s povezovanjem obstoječih potreb in nepriznanih sredstev. Pri časovnem bančništvu ne gre za blagovno menjavo. Ekonomija blagovne menjave obstaja že vso zgodovino, zamisel, da bi uporabljali čas kot menjalno enoto, pa se je pojavila šele malo po industrijski revoluciji.
Prvo uspešno sodobno časovno banko je vzpostavil Paul Glover v Ithaci v državi New York leta 1991. Po njegovi zamisli so si ljudje začeli izmenjevati čas, in to je pripeljalo do oblikovanja časovne valute, t.i. »ithaške ure«, ki so jo začeli sprejemati celo lokalni poslovni subjekti in ki je še danes trdna. Časovno bančništvo in izmenjava storitev sta se od tedaj razvila v močno gibanje, ki se običajno organizira v okviru lokalnih skupnosti.
Time/Bank pri e-fluxu je oblikovana po modelu obstoječih časovnih bank. Po opravljeni storitvi je mogoče kreditne ure, ki jih je človek prislužil, prihraniti in porabiti pozneje, jih prenesti na drugo osebo, ali pa jih prispevati k razvijanju večjih skupnostnih projektov. Če ste na primer v Beijingu ali Hamburgu in rabite nekoga, da vam pomaga pri nakupovanju materiala ali prevede izjavo za medije, bi za to lahko porabili svoja sredstva na Time/Bank, ne bi pa vam bilo treba dajati denarja.
Julieta Aranda se je rodila v Ciudad de México, zdaj pa živi in dela v Berlinu in New Yorku. V ospredju njene raznorodne umetniške prakse je zanimanje za mehanizme cirkulacije in ideja »poetike cirkulacije«, možnost politizirane subjektivnosti z zaznavo in uporabo časa ter ideja moči nad imaginarnim. Umetnica se je z delom mednarodno predstavila v razstaviščih in na prireditvah, kot so Witte de With (2013), Museo d’Arte Contemporanea Villa Croce, Genova (2013), ArtPostions, Miami Basel (2012), MACRO Roma (2012) Documenta 13 (2012), N.B.K. (2012), bienale v Gwangjuju (2012), beneški bienale (2011), Stroom den Haag (2011), Living as form, Creative Time, New York (2011), istanbulski bienale (2011), Portikus, Frankfurt (2011), New Museum (2010), Solomon Guggenheim Museum (2009), New Museum of Contemporary Art, New York (2010), Kunstverein Arnsberg (2010), MOCA Miami (2009), Witte de With (2010), Museum of Contemporary Art, Chicago (2007), 2. moskovski bienale (2007), MUSAC, Španija (2010 in 2006) in VII. bienale v Havani. Kot sodirektorica e-fluxa je Julieta Aranda skupaj z Antonom Vidoklejem razvila projekte Time/Bank, Pawnshop, in e-flux video rental, ki so se vsi začeli v e-fluxovem uličnem lokalu v New Yorku in od tam odpotovali v številna razstavišča po vsem svetu.
Umetnik Anton Vidokle se je rodil v Moskvi, živi pa v New Yorku in Berlinu. Z delom se je predstavil mednarodno na razstavah, kot so Documenta 13, beneški bienale in lyonski bienale, ter v galeriji Tate Modern. Kot ustanovitelj e-fluxa je naredil Do it, Utopia Station poster project in organiziral An Image Bank for Everyday Revolutionary Life in Martha Rosler Library. Med njegovimi drugimi deli so še e-flux video rental, ki ga je soorganiziral s Julieto Aranda, raziskovanje izobraževanja kot mesta umetniške prakse, kar je delal kot sokustos za odpovedano Manifesto 6, in Unitednationsplaza – dvanajstmesečna eksperimentalna šola v Berlinu, ki je nastala kot odgovor na nerealizirano Manifesto 6. Vidokle je tudi sourednik e-flux journal z Julieto Aranda in Brianom Kuanom Woodom. Njegova najnovejša projekta sta Time/Bank in Time/Store; obe deli sta nastali v sodelovanju s Julieto Aranda.